Tuesday, May 19, 2009

rasenyer sprti pergi melancong ke bulan..


Assalamualaikum....huhuhu...x kusangka aku ada blog....huh,rsenye sepeti bila bulan jatuh ke riba....btapa sgt x disngka n dijangka.truly unbelievabale....mest anda smua akn brkate "pehal lah minah ni...ade blog pn x sngka ker...lain lah klu jdk angkswn kdua Malaysia"...kihkih..tp, klu anda dh knal daku scr trperinci n sdalam-dalamnyer mest anda x prcya daku ada blog....bile fenomena membuat blog ni melnda rkn2ku, aku mule lah rse pekejadahnyer blog nie..hihi..yelah stakat expressing feeling, release tension, sharing sadness,happiness...huh.. now i realize that blogging is not just about those things,but more than that...n for sure i got "somting" from blogs...precious....stu lg prkare yg daku blaja n sedar ialah kdg2 kte kna luahkn ape yg kite rse..sdih ke gumbira ke marah ker....citer pasal nie....terimbau satu kejadian di memoriku..pekah kejadian itu?tunggu......sebelum trlupa, pde rakan2 yg disyngi jgn ketawakn tau aku pnye blog nie...mklumle daku kn sering kali mengktritik blog anda...jgn bls dendam taw...nanti aku merajuk...kn susah...dahlah aku nie most lovable among us..sediakn baldi nk muntah yer....Wassalam...

1 comment:

  1. guys! buldy wont be enough.. u guys better prepared a 'tong drum' or kolam ikan would be better.. huhuu

    ReplyDelete