Saturday, December 12, 2009

Hentam sje lah labu.....

Assalamualaikum...last post, i did say that i will cook "pengat pisang"by myself...so, at the end, yesterday...i did it....jdk ke x?x tau nk kate lah...kna jmput juri-juri yg terror wat pengat....tp, mengikut comment yg dberikan ibu dan abah, pengat daku dikatakan terlebih manis dan pekat...hahahhaha..xpelah....akan daku jdikan pnduan d mse akn dtg...dan menariknya, pengat itu turut aku hantarkan ke rumah anis,,,buat rase2...mklumlah, anis tau daku wat pengat...tkut plak, kempunan budak 2...susah lak dia nk cri batu belah, batu bertangkup....kahakahkah...perasan tol daku nie...sorilah anis...ntah sdap ntah x...len kali, aku wat lg best....sekian, wassalam....

6 comments:

  1. adakah ini blog resepi?
    ehe

    send la sample pengat ke sini kak!
    haha

    selamat memasak =)

    ReplyDelete
  2. haha...maseh!!
    sedap la wei...tapi agak pekat sikit..tapi okey pe..
    kan2
    congrate!

    ReplyDelete
  3. tak kire t aku nak rase gak ko wat.. lau tak takmo buli ko dah... (menas tanak kwn)... huk

    ReplyDelete
  4. alah, ftin.....ko suh anis plak wat...aku sgan dol...

    ReplyDelete
  5. taanaaakkk.. nko kan byk da utang masak ngn aku.. lau t aku mati x sempat mkn ko masak kempunan tau.. huhu

    ReplyDelete
  6. ceh..ugut lah 2....ada rezeki, ko akn rse..

    ReplyDelete