Friday, November 13, 2009

selamat bercuti

Assalamualikum, salam pembuka bicara......Alhamdulillah..adalah lafaz yang paling tepat untuk menyatakan kelegaan hatiku ini setelah tamatnya final exam....Tetapi, apakah resulnya?hanya Allah yang tahu...semoga ALLAH memberi yang terbaik untukku dan rakan2 ku.....saat daku menaip post ini, aku msih lagi berada di kolej kediaman ku...bak kata rakan2ku kolej utk komander...hahaha....semalam, aku dan rakan2 ku window shopping di sunway pyramid....best giler..tp, x taulah pd kwan2ku yg len...mklumlah, aku ni katanya queen control yg mngawal perjalanan kmi pd hari itu..kedai mne nk msuk, mkan kt mne....hehehe...sori pd rakan2...aku harap kalian x menyesal keluar ngan aku....tq jugak kerana sudi keluar ngan aku dan melayan kerenah aku....yang super hyperakif....tadi tengah hari pulak daku spent time 2gether ngan fatin n sha...tq jugak redha dengan tingkah laku ku yg tidak dpt dikawal itu...sori klu aku membosankan.....dan esok....parent daku akan menjemputku n plan nak jalan2 slpas itu....katanya nak ke Putrajaya....apapun2, besok daku kena bersiap sedia fizikal n mental untuk mengangkut segala barang dari tingkat 6 ke bawah mnggunakan tangga...kihkihkih...wish me luck....Assalamualaikum.

2 comments:

  1. its ok daia.. wpon ko super huper aku ttp syg ko.. sbb tu aku rela bawa ko.. sabor je ngn ko... wpon aku slalu buli ko tp aku tetap syg ko.. itulahj carA aku tunjukkan ksh syg aku kat ko... sem dpn aku tunjukkn lg ksh syg aku kat ko eh... heheh... slmt bercuti

    ReplyDelete
  2. amboi, aku jelah insan terpilih yg menerima cara itu sbgi tanda kasih syg,,,,emmm, aku tut berbngga nie...tq...tp,sesekali, ko kna tunjukkn kasih syg 2 ngn cre yg best ckit....kasi ati aku berbunga-bunga ckt...

    ReplyDelete